USŁUGA MOBILNA KROK PO KROKU

Czym jest usługa mobilna?
Usługa ta jest skierowana przede wszystkim do osób, które cenią sobie wygodę. Jedyna różnica jaka jawi się między konwencjonalną usługą biura to sposób odbioru/dostarczenia dokumentów Klient – Biuro Rachunkowe. Dokumenty są odbierane pod wskazanym przez Klienta adresem i dostarczane do Biura i w ten sam sposób wracają do Klienta lub mogą być przechowywane w biurze.

Jak rozpocząć współpracę?
Należy przesłać dane do przygotowania oferty:
– nazwa firmy oraz NIP, REGON
– rodzaj opodatkowania (dochodowy i VAT) i forma księgowości
– ilość dokumentów księgowych
– ilość transakcji i rodzaj (czy tylko krajowe czy również zagraniczne)
– ilość środków trwałych
– ilość pracowników
– czy dokumenty mają być przechowywane w siedzibie biura czy też odsyłane po zaksięgowaniu danego miesiąca?
W odpowiedzi otrzymają Państwo ofertę na daną usługę. Po akceptacji przesyłamy wzór umowy do podpisu. Po podpisaniu i odesłaniu umowy rozpoczynamy współpracę.

Close Menu